23 lutego 2024 r. rozpoczyna się rekrutacja do grodziskich przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, a także do pierwszych klas szkół podstawowych.
Zarządzenie Burmistrza Grodziska Mazowieckiego w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, do klas I szkół podstawowych oraz do oddziałów sportowych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Grodzisk Mazowiecki na rok szkolny 2024/2025
Szczegółowe informacje, zainteresowani Rodzice, znajdą na stronie Biura Oświaty:
grodzisk-oswiata.pl/szkola-podstawowa-klasa-i/
Co złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej ?
Wydrukowany wypełniony elektronicznie wniosek podpisany przez oboje rodziców (dostępny od 23.02.2024 r.)
- Oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą i zgodą na przetwarzanie danych osobowych podpisane przez obojga rodziców
- Oświadczenie będące załącznikiem do wniosku elektronicznego wygenerowane z systemu podpisane przez obojga rodziców
- Dokument poświadczający zamieszkanie w obwodzie w przypadku braku meldunku (akt notarialny, faktura za media, umowa najmu) – kopia poświadczona przez rodzica za zgodność z oryginałem
- Oświadczenie o samotnym wychowaniu dziecka – dotyczy tylko rodzica samotnie wychowującego dziecko.
Obwody szkół na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki – sprawdź obwód twojej szkoły
Składanie dokumentów
Dokumenty należy składać w sekretariacie obwodowej szkoły w terminach zgodnych z harmonogramem rekrutacji w godzinach pracy szkoły.
Składanie wniosków o przyjęcie do klasy pierwszej na rok szkolny 2024/25
Przed wypełnieniem wniosku w systemie NABO rodzic zapoznaje się z klauzulą informacyjną
Rodzic drukuje i podpisuje oświadczenie oraz zgodę i dołącza do koperty z dokumentami
Potwierdzenie woli uczęszczania dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2023/2024